Ταυτοποίηση αποσκευών στα ΚΤΕΛ όπως στα αεροδρόμια!

Τις τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν στον σταθμό ΚΤΕΛ Κηφισού επιχειρεί να κρύψει κάτω από το χαλί το υπουργείο Υποδομών.

Με την έγκριση δαπάνης, που αφορά σύστημα ταυτοποίησης αποσκευών, ευελπιστεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών να βελτιώσει την εμπειρία μετακίνησης με ΚΤΕΛ.

Και όλα αυτά τη στιγμή που αδυνατεί εδώ και χρόνια να δώσει το πράσινο φως για την έναρξη του έργου κατασκευής του υπεραστικού σταθμού ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, που είναι προγραμματισμένος να αλλάξει το τοπίο της περιοχής και να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες των ΚΤΕΛ.

Στόχος στην παρούσα φάση με την προμήθεια και εγκατάσταση λογισμικού, μηχανογραφικής υποστήριξης και δικτυακής ασφάλειας στα ΚΤΕΛ Κηφισού είναι να μπει τέλος στο χάος που επικρατεί στις αποσκευές των επιβατών.

Το έργο, για το οποίο έχει εγκριθεί δαπάνη ύψους 124.000 ευρώ, θυμίζει τα αντίστοιχα συστήματα που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες ταυτοποιώντας με κάποια σηματοδότηση (αυτοκόλλητο πάνω στην αποσκευή) τη βαλίτσα με τον επιβάτη.

Το νέο αυτό σύστημα, που περιλαμβάνει την εφαρμογή σηματοδότησης – ταυτοποίησης συνοδευόμενων αποσκευών των επιβατών των ΚΤΕΛ και θα εγκατασταθεί στα 63 εκδοτήρια εισιτηρίων του σταθμού του Κηφισού, εκτιμάται ότι θα ελαχιστοποιήσει το φαινόμενο οι επιβάτες να μπερδεύουν τις αποσκευές τους.

Με την εφαρμογή του συστήματος παρέχεται η δυνατότητα εκτύπωσης αυτοκόλλητου με γραμμικό κώδικα, που θα επικολλάται στην κάθε αποσκευή, με τον αριθμό εισιτηρίου του επιβάτη και τον αύξοντα αριθμό της κάθε αποσκευής του επιβάτη (π.χ. 1/2, 2/2).

Στη συνοδευτική των επιβατών κατάσταση θα καταγράφεται το πλήθος των αποσκευών που αντιστοιχεί σε κάθε εισιτήριο.

Για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μέσω Διαδικτύου θα παρέχεται η δυνατότητα εκτύπωσης αυτοκόλλητου αποσκευών.

Η νέα εφαρμογή θα ενσωματωθεί στην υφιστάμενη εφαρμογή έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και στην αντίστοιχη διαχείρισης ασυνόδευτων δεμάτων για τη διευκόλυνση των εκδοτών εισιτηρίων και των εκδοτών ασυνόδευτων δεμάτων.

Ασυνόδευτα δέματα

Παράλληλα, διευρύνονται οι δυνατότητες της υπάρχουσας εφαρμογής διαχείρισης ασυνόδευτων δεμάτων, έτσι ώστε, αμέσως μετά την παραλαβή κάθε ασυνόδευτου δέματος από την αποθήκη προορισμού, να ενημερώνεται αυτόματα ο παραλήπτης, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Σε κάθε μία από τις 63 θέσεις έκδοσης εισιτηρίων θα τοποθετηθεί θερμικός εκτυπωτής.

Επίσης θα εγκατασταθεί ένας επιπλέον server με τεχνολογία replication σε πραγματικό χρόνο (mirroring server), μαζί με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows 2012 – datacenter edition με την παραμετροποίησή του.

Παράλληλα, θα εγκατασταθεί συσκευή αποθήκευσης μαζί με την εφαρμογή δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Ο νέος server θα εγκατασταθεί σε άλλο φυσικό χώρο από τον χώρο εγκατάστασης του υπάρχοντος συστήματος server και θα διασυνδεθεί με αυτό, έτσι ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των δεδομένων των υπεραστικών ΚΤΕΛ του Κεντρικού Σταθμού του Κηφισού.