Ανάβαση Πάρνηθας με ιστορικά αυτοκίνητα, αποτελέσματα

H «4η Ανάβαση Πάρνηθας» της Λέσχης Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020 με τη στήριξη της Τροχαίας Νέας Ιωνίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Δασαρχείου Πάρνηθας. Τα 58 πληρώματα πιστοποιημένων ιστορικών αυτοκινήτων κατασκευής έως 1990 ξεκίνησαν τον αγώνα ακριβείας από την Πλατεία Αριστοτέλους (Θρακομακεδόνες) και τερμάτισαν μετά από διαδρομή 18,22 χλμ.

Ο Πρόεδρος της Λέσχης ΦΙΛ.Π.Α, Τάκης Φωτεινόπουλος, οδήγησε το DKW F12 GT, φορτίζοντας συγκινησιακά την ατμόσφαιρα, πέντε χρόνια μετά από το θάνατο του Γιώργου Ραπτόπουλου. Παλαιότερο όχημα, το MG TD κατασκευής 1950 των Αλέξανδρου Μπουγιούρη – Ελένης Κανελλοπούλου.

Δυο πληρώματα της εκπομπής «Ώρα Ελλάδας-ΕΡΤ» πήραν τα βουνά ή μάλλον ανέβηκαν στο υψηλότερο βουνό της Αττικής. Οι Φώτης Παπαλουκάς-Νικόλας Αγγελίδης (Alfa Romeo Spider -1977) συμμετείχαν στην κόκκινη κατηγορία και το διασκέδασαν με το παραπάνω, τόσο ο παλιός οδηγός αγώνων, όσο και ο συνοδηγός, παρουσιαστής της εκπομπής. Οι Αλέξανδρος Βενιός – Τάσος Αρωνίτης (Toyota Corolla Escape 4WD-1988) πήραν μέρος στην πράσινη κατηγορία, με χαμηλότερη μ.ω.τ. και είδαν τη σημαία τερματισμού στο Μπάφι με 0 βαθμούς ποινής. Ήταν το μοναδικό πλήρωμα που ολοκλήρωσε με 0 βαθμούς ποινής κι έτσι κατέκτησε την 1η θέση.

H σκυλίτσα «Tσούφα» των Γιάννη Καράμπελα – Αρετής Ρούφου ήταν η ωραία παρουσία της εκδήλωσης. Τρίτο μέλος πληρώματος, χαλάρωσε στο πάτωμα του Panhard Dyna X87 Junior κατασκευής 1953, απολαμβάνοντας το γουργουρητό του παλιού Γαλλικού κινητήρα.

Δείτε τα αποτελέσματα

Φωτό: Τάσος Αρωνίτης

sports.ert.gr.