Σε μια διατροφή πλούσια σε νερό που αποτελείται από τροφές που ενυδατώνουν τον οργανισμό πρέπει να στρέφουμε το ενδιαφέρον μας την περίοδο του καλοκαιριού.

Οι υψηλές θερμοκρασίες και ο καύσωνας εκτός από δυσφορία, βάζουν και φρένο στην κατανάλωση τροφών που χαρακτηρίζονται ως “βαριές”, καθώς ο οργανισμός μας δεν πρέπει να επιβαρύνετε ούτε να ταλαιπωρείτε από φουσκώματα και προβλήματα εντερικής φύσεως.

Ποιες είναι όμως η πιο αποτελεσματικές τροφές στις οποίες μπορείτε να επενδύσετε κατά την καλοκαιρινή περίοδο για έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής;

1. Καρπούζι

Καλοκαίρι χωρίς καρπούζι δεν νοείται. Πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε νερό με την περιεκτικότητα να ξεπερνά συνήθως το 90%, ανάλογα με την παραγωγή και την ποικιλία των καρπουζιών. Στην Ελλάδα, το καλοκαίρι τα καρπούζια έχουν την τιμητική τους και κάθε εβδομάδα άλλωστε οι προσφορές Μασούτης είναι γεμάτες από καρπούζια και αντίστοιχα φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (όπως το πεπόνι) σε τιμές χαμηλότερες του ενός ευρώ.

Βέβαια εάν συγκρίνετε τις τιμές με άλλα σούπερ μάρκετ όπως τα Lidl, το ΑΒ Βασιλίπουλος αλλά και το My Market, είναι σίγουρο που θα βρίσκετε πάντα τη χαμηλότερη δυνατή τιμή και την κατάλληλη προσφορά. Τα καρπούζι έχει ελάχιστες θερμίδες ενώ είναι πλούσιο σε μαγνήσιο και βιταμίνες C και Α.

2. Ντομάτες

Είναι το βασικό συστατικό της χωριάτικης σαλάτας και σίγουρα αποτελεί πλούσια πηγή νερού και ιδανική τροφή για ενυδάτωση ενός οργανισμού. Ο λόγος φυσικά για την ντομάτα που επίσης δεν πρέπει να απουσιάζει από το καλοκαιρινό σου πιάτο. Εκτός από το να σε δροσίσει και να σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις τον καύσωνα, η ντομάτα έχει και αυτές ελάχιστες θερμίδες και χαρακτηρίζεται ως μια “ελαφριά” τροφή που όμως μπορεί να σε χορτάσει.

Τα πλούσια θρεπτικά συστατικά της όπως οι βιταμίνες Α και C, το κάλιο και το μαγγάνιο που διαθέτει την καθιστούν ως κάτι παραπάνω από ιδανικό καλοκαιρινό γεύμα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι ειδικοί επισημαίνουν τη μεγάλη σπουδαιότητα της προσθήκης τροφών που ενυδατώνουν τον οργανισμό μας στην καλοκαιρινή μας διατροφή.

3. Φράουλες

Εκτός από λαχταριστές και γλυκές οι φράουλες είναι γεμάτες νερό. Η περιεκτικότητα σε νερό που παρουσιάζει μια συνηθισμένη φράουλα ξεπερνά το 90% και έτσι πρόκειται για μια εξαιρετική τροφή που κερδίζει έδαφος το καλοκαίρι, δεν σας φουσκώνει ενώ παράλληλα η κατανάλωση της προκαλεί τον αίσθημα του κορεσμού και αντιμετωπίζει την πείνα. Φυσικά δεν πρόκειται απλώς για ένα φρούτο που συμβάλει καθοριστικά στην ενυδάτωση του σώματός μας αλλά παράλληλα ενισχύει τον οργανισμό με βιταμίνες και μέταλλα αλλά και την πολύτιμη αντιοξειδωτική της δράση.

4. Γαρίδες

Καλοκαίρι σημαίνει θάλασσα και θάλασσα σημαίνει… θαλασσινά. Ποιος δεν έχει λιγουρευτεί ένα πιάτο με λαχταριστές γαρίδες όταν το θερμόμετρο έξω αγγίζει τους 40 βαθμούς Κελσίου. Οι γαρίδες όμως δεν είναι απλά ένα από τα δημοφιλέστερα θαλασσινά αλλά και ένα από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στα οποία πρέπει να στραφεί κανείς την περίοδο του καλοκαιριού. Μεταξύ άλλων είναι πλούσιες σε Ω-3 λιπαρά και σελήνιο και βοηθούν την τόνωση του οργανισμού μας.

Είναι ιδιαίτερα εύκολο να βρει και να προετοιμάσει κανείς γαρίδες το καλοκαίρι, ενώ αρκεί μια απλή ματιά στις προσφορές των καταστημάτων Μασούτη αλλά και στα φυλλάδια Lidl και ΑΒ Βασιλίπουλος για να βρει γαρίδες σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

5. Ροδάκινο

Έχει μόλις 60 θερμίδες, κατά μέσο όρο, ενώ είναι αποτελείτε σχεδόν αποκλειστικά από νερό. Είναι το ροδάκινο, που επίσης αποτελεί εξαιρετική επιλογή για την καλοκαιρινή μας διατροφή. Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, περιέχει βιταμίνες A, B, και C αλλά και κάλιο ενώ η φλούδα του παρουσιάζει πλούσια αντιοξειδωτική δράση.

Εάν θέλετε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να παραμείνει ενυδατωμένος την περίοδο του καλοκαιριού, αναζητάτε μια τροφή που δεν κοστίζει πολύ και ταυτόχρονα μπορείτε να καταναλώσετε με διάφορους τρόπους, τότε το ροδάκινο είναι σίγουρα αυτό που ψάχνετε.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here