Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Σύρου και όχι μόνο, μετά την κατάρρευση 60χρονου άνδρα λίγες μόνο ώρες μετά την πραγματοποίηση του εμβολίου της AstraZeneca και την επείγουσα μεταφορά του σε νοσοκομείο της Αττικής με συμπτώματα εγκεφαλικού.

Όπως αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο άτυχος άνδρας έκανε το πρωί της Παρασκευής και ύστερα από προγραμματισμένο ραντεβού το εν λόγω εμβόλιο και αφού περίμενε 20 λεπτά μετά το πέρας της διαδικασίας, όπως προβλέπεται, οι γιατροί τον άφησαν να φύγει. Όταν όμως έφτασε στο σπίτι του, λιποθύμησε και μεταφέρθηκε επειγόντως στο Γενικό Νοσοκομείο Σύρου και στη συνέχεια σε νοσοκομείο της Αθήνας.

«Μόλις μπήκε μέσα, πήγε να κάνει έναν καφέ και κατέρρευσε. Ευτυχώς βρισκόταν εκεί η σύζυγός του και κάλεσε σε βοήθεια. Στην αρχή δεν κουνούσε τίποτα, στη συνέχεια λίγο το χέρι και μιλούσε σπαστά. Ευτυχώς που δεν τον έπιασε στην οδήγηση αυτό.

Ήρθε ασθενοφόρο και τον μετέφερε στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί διέγνωσαν βαρύ εγκεφαλικό – ισχαιμικό κι όχι αιμορραγικό, σύμφωνα με την αξονική που έγινε» είπε ένα κοντινό του πρόσωπο, μιλώντας στον τοπικό Τύπο και συνέχισε: «Σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε, υπάρχουν δύο ειδών εγκεφαλικών.

Τα αιμορραγικά, από σπάσιμο αγγείου, και τα ισχαιμικά που δημιουργούνται από θρόμβους. Απ’ ό,τι έδειξε η αξονική, δεν είναι αιμορραγικό. Εμείς δεν είμαστε γιατροί, αλλά συνδυάζουμε τα γεγονότα».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του γιου του 60χρονου, ο οποίος μετέβη σήμερα στην Αθήνα, καθώς δεν τον άφησαν να βρίσκεται στο πλευρό του πατέρα του κατά την αεροδιακομιδή του. «Με κάθε επιφύλαξη, χωρίς να είμαστε ειδικοί και χωρίς να θέλουμε να ρίξουμε ευθύνες, τα γεγονότα μάς κάνουν να λέμε ότι φταίει το εμβόλιο».

Aξίζει να σημειωθεί πως η γαλλική υπηρεσία ελέγχου φαρμάκων στη Γαλλία επιβεβαίωσε ότι το εμβόλιο της AstraZeneca δύναται να προκαλέσει θρόμβωση και μάλιστα σε νεαρούς ανθρώπους χωρίς βεβαρημένο ιστορικό, κάποιοι από τους οποίους κατέληξαν.

 

espressonews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here