Να απεργήσουν την ερχόμενη Δευτέρα (11.10.2021) αποφάσισαν οι δάσκαλοι (Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας – ΔΟΕ), ενώ αντίστοιχη απόφαση αναμένεται να πάρουν και οι καθηγητές. Κινητοποιήσεις για την ίδια ημέρα έχουν αποφασίσει σε ολόκληρη τη χώρα και οι μαθητές.

Συγκεκριμένα, 24ωρη απεργία για τη Δευτέρα (11.10.2021) κήρυξε το ΔΣ της ΔΟΕ (Δάσκαλοι) αργά το βράδυ της Τρίτης (05.10.2021), ενάντια στην αξιολόγηση, που εφαρμόζει το υπουργείο Παιδείας και σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αγωγή την οποία κατέθεσε εναντίον της ομοσπονδίας η υπουργός, Νίκη Κεραμέως.

Ανάλογη απόφαση αναμένεται να λάβουν και οι καθηγητές (ΟΛΜΕ), γεγονός που θα σημάνει σε αυτή την περίπτωση ότι την ερχόμενη Δευτέρα (11.10.2021) θα μείνουν κλειστά – εκτός από τα δημοτικά και νηπιαγωγεία – και τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια και Λύκεια).

Δάσκαλοι και καθηγητές εμφανίζονται εξοργισμένοι με τη στάση που κρατά απέναντί τους η υπουργός Παιδείας, η οποία – όπως λένε – αντί να συζητήσει μαζί τους καταφεύγει διαρκώς στα δικαστήρια. Οι εκπαιδευτικοί έχουν προγραμματίσει για τις 6 το απόγευμα (06.10.2021) και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα Προπύλαια.

Η απεργία των εκπαιδευτικών έχει και την κάλυψη της ΑΔΕΔΥ, η οποία αποφάσισε, ύστερα από σχετικό αίτημα της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, την κήρυξη απεργίας αποχής για τους εκπαιδευτικούς από τις διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Η απόφαση της ΑΔΕΔΥ για απεργία
Στην απόφασή της η ΑΔΕΔΥ τονίζει τα εξής: Σε συνέχεια των έγγραφων αιτημάτων που υποβλήθηκαν τόσο από την ΔΟΕ όσο και από την ΟΛΜΕ προς την ΑΔΕΔΥ, προκειμένου αυτή να παράσχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ αποφάσισε να προκηρύξει απεργία – αποχή των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την άσκηση των καθηκόντων τους που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις του Μέρους Γ ́ του ν.4823/2021 και συγκεκριμένα των άρθρων 56-83 και 97 αυτού, καθώς και από τις διατάξεις των άρθρων 33,34,35 και 36 του ν.4692/2020, των κατ’ εξουσιοδότηση τούτων κανονιστικών αποφάσεων και εφαρμοστικών εγκυκλίων, παρέχοντας με τον τρόπο αυτό πλήρη κάλυψη στο σύνολο των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως, υπηρετούντων με έννομη σχέση δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου.

Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας 
Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι δάσκαλοι «η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μετά τη μεθόδευση της κατάθεσης αγωγής με σκοπό να χαρακτηριστεί η απεργία – αποχή ως παράνομη και καταχρηστική, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη με το συντριπτικό ρεύμα των συναδέλφων και των σχολείων σε όλη την Ελλάδα, που συνεχίζουν να δηλώνουν μαζικά απεργία – αποχή από την λεγόμενη «αξιολόγηση».

Οι επιθέσεις ενάντια στους απεργούς εκπαιδευτικούς, την Παρασκευή 1/10 φουσκώνουν αντί να καταστείλουν το κύμα της αγανάκτησης για την αντιεκπαιδευτική πολιτική».

Στους δρόμους και μαθητές
Το Συντονιστικό Μαθητών της Αττικής καλεί τους μαθητές όλων των σχολείων της χώρας να διοργανώσουν διαδηλώσεις, για τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, σε όλες τις πόλεις της χώρας, με τα ακόλουθα δέκα αιτήματα, όπως διατυπώνονται στο ανακοινωθέν τους:

-Να καταργηθεί τώρα η ελάχιστη βάση εισαγωγής.

-Να μην εφαρμοστεί ξανά με κανέναν τρόπο ούτε αυτή ούτε η Τράπεζα Θεμάτων. Κάλυψη των μεγάλων κενών που δημιούργησε η τηλεκπαίδευση. Ενισχυτική διδασκαλία και προσαρμογή της ύλης με ευθύνη του Υπουργείου.

-Να διδάσκονται ξανά στα σχολεία τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (πχ σχέδιο). Υπεύθυνη ενημέρωση από το κράτος και τον ΕΟΔΥ στους μαθητές και τους γονείς μας για τον εμβολιασμό.

-Προσλήψεις σχολικών γιατρών. Δωρεάν και συχνά rapid test στα σχολεία σε όλους τους μαθητές χωρίς διαχωρισμό, όχι μόνο self test.

-Ολιγομελή τμήματα με αξιοποίηση περισσότερων κατάλληλων αιθουσών για μάθημα

mamafagito.gr

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here