Το έχουμε αναφέρει ότι η φετινή σεζόν είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική με αποτέλεσμα η μάχη για τη διαφημιστική πίτα να είναι πολύ σκληρή.

Όπως εκτιμάται όμως, η επόμενη θα είναι πιο έντονη με ορισμένους μάλιστα να αναζητούν κάποιους να βάλουν… πλάτη, για να μπορέσουν να κάνουν πρόγραμμα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του σταθμού της Παιανίας, που όπως παρατηρείται από τις μετρήσεις τηλεθέασης θα βγει αρκετά… λαβωμένο, ενώ αναζητά τρόπους… και συμμάχους… για να ανταπεξέλθει την επόμενη σεζόν, όχι μόνο στο prime time, αλλά και στο υπόλοιπο πρόγραμμα της ημέρας.

Ιδιαίτερα μετά το διαζύγιο που φαίνεται πως θα πραγματοποιηθεί με την Barking Well Media, την εταιρεία παραγωγής που παράγει μεγάλο μέρος του προγράμματος, είναι λογικό η διοίκηση του καναλιού να αναζητά συνεργασίες για την επόμενη σεζόν.

Έτσι σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μου στελέχη του OPEN έχουν έρθει σε επαφές με εταιρείες παραγωγής ζητώντας προτάσεις για εκπομπές branded content… που τηλεοπτικά και ελληνικά… σημαίνει «μέγας χορηγός» για να καλύψει το κόστος παραγωγής. Συνήθως αυτή η συμφωνία είναι για εκπομπές πχ ταξιδιωτικές, μαγειρικές και αφορούν κυρίως τη ζώνη του σαββατοκύριακου, αλλά στις επαφές που έχουν κάνει τα στελέχη του OPEN εμφανίζονται… πρόθυμα να δώσουν και… φιλέτο του προγράμματος, καθώς όπως φαίνεται αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο «χτίσιμο» της επόμενης σεζόν.

Από την άλλη πλευρά, σε πρόσφατη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του OPEN, σύμφωνα με όσα υποστήριξε στέλεχος του σταθμού συζητήθηκε η στρατηγική της επόμενης σεζόν. Οπότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε για να διαπιστώσουμε τι είδους «όπλα» θα κατεβάσει την επόμενη σεζόν το κανάλι στο πρόγραμμά του και αν τελικά αποφασίσει να δηλώσει παρών στο τηλεοπτικό τοπίο ή απλά θα βρίσκεται… σε μία από τις συχνότητες… και σε ξεχασμένη επιλογή του τηλεκοντρόλ για το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός του…!

newsit.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here