Χρειάστηκε δεκάδες ηθοποιοί -που δεν παίζουν φέτος στη τηλεόραση- να φτάσουν στα όρια της πείνας και της οικονομικής ασφυξίας (όπως χιλιάδες Ελληνες που ζουν σε καθεστώς επαγγελματικής απόγνωσης λόγω των μέτρων για την πανδημία) για να αρχίσουν δειλά δειλά οι θεατρικές πρεμιέρες!

Εκεί που άλλες χρονιές τα φλας άστραφταν πάνω στους celebrities που συνέρρεαν για να δουν επί σκηνής τους πρωταγωνιστές παραστάσεων και εκεί που τα κους κους της κοσμικής Αθήνας έδιναν και έπαιρναν στα φουγιέ, το σκηνικό πλέον έχει αλλάξει.

Πρωταγωνιστές δεν είναι μόνο οι ηθοποιοί, αλλά οι… μάσκες, τα αντισηπτικά, οι θερμομετρήσεις και οι… αποστάσεις! Όσο για τις αγκαλιές και τα συχαρίκια στα καμαρίνια;

Αυτά τείνουν να εξαφανιστούν και όποτε συμβαίνει το αντίθετο, απλώς γίνεται ύστερα από παρότρυνση των φωτογράφων για να μη χάσουν και αυτοί τη δουλειά τους!

Τα θέατρα της Αθήνας αρχίζουν μουδιασμένα να σηκώνουν αυλαία (ύστερα από τις παλινωδίες του υπουργείου Πολιτισμού και των αρμοδίων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού), με πληρότητα 30%, υποχρεωτική χρήση μάσκας και υποχρεωτική την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Με την Αττική να βρίσκεται στο επίπεδο 3, αναφορικά με την αυξημένη επιτήρηση, το βέβαιο είναι πως οι θεατρικοί επιχειρηματίες βρίσκονται στο επίπεδο υπό το… μηδέν αναφορικά με την επιβίωση των επιχειρήσεών τους!

Μία από τις πολυαναμενόμενες πρεμιέρες ήταν το «Τρίτο στεφάνι», το μυθιστόρημα-σταθμός του Κώστα Ταχτσή, το οποίο ζωντάνεψε στο θέατρο Παλλάς, με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και τις Μαρία Καβογιάννη και Μαρία Κίτσου στους εμβληματικούς ρόλους της Εκάβης και της Νίνας.

Ανάμεσα στους θεατές ήταν ο Μίνωας Μάτσας (η μουσική του δένει με έναν υπέροχο τρόπο την παράσταση) μαζί με τη σύντροφό του, βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργό Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη. Οι δυο τους απόλαυσαν επί σκηνής την πρώην σύντροφο του Μάτσα, Μαρία Κίτσου, με την τηλεοπτική «Ελένη» στις «Αγριες μέλισσες» να δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας.

Την ημέρα που έκανε πρεμιέρα το «Τρίτο στεφάνι», τα φώτα στο Μικρό Παλλάς έπεσαν πάνω στη Χαρούλα Αλεξίου, η οποία μέσα από το θεατρικό αφήγημα «Μεταμφίεση» του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη ανέβηκε στη σκηνή σε ένα ξεχωριστό εγχείρημα στη σπουδαία καριέρα της!

Η Μαρία Κίτσου δεν ήταν, όμως, η μοναδική ηθοποιός από τις «Άγριες μέλισσες» που έλαμψε επί σκηνής. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της τηλεοπτικής «Παγώνας» να ανέβει έστω και υπό αυτές τις συνθήκες λόγω των μέτρων στη σκηνή.

Η Δανάη Λουκάκη, μαζί με τους Ερρίκο Λίτση, Ράνια Οικονομίδου, Μαρία Κωνσταντάκη και Αποστόλη Τότσικα, ξεδίπλωσε το ταλέντο της στο θρυλικό έργο μυστηρίου της Αγκάθα Κρίστι «Ποντικοπαγίδα», στο θέατρο Νέος Ακάδημος, ξεχνώντας για λίγο τις δικαστικές περιπέτειες του άντρα της Περικλή στο Διαφάνι!

Μπορεί εδώ και καιρό να μη βιώνουμε και τις πιο… ευτυχισμένες ημέρες λόγω του Covid-19, όμως οι υπεύθυνοι του θεάτρου Τόπος Αλλού έκαναν τα πάντα για να ανέβει η παράσταση «Ω! Τι ευτυχισμένες μέρες».

Και αντισηπτικά έβαλαν παντού και για μάσκες είχαν προνοήσει, ενώ άλλαξαν τον χώρο των θεατών με τη σκηνή για να τηρούνται οι αποστάσεις (μη στενοχωρηθεί και ο κ. Χαρδαλιάς), προκειμένου άπαντες να δουν επί σκηνής τη Νικολέτα Βλαβιανού και τον Νίκο Καραστέργιο να ξετυλίγουν την καθημερινότητα μιας ολόκληρης ζωής με τις χαρές και τις λύπες της. Με τον κορονοϊό να δούμε πώς θα πάρουμε και εμείς κάποια στιγμή μια χαρά…

«Ο Ρινόκερος» σερβετάλης

Ο Αρης Σερβετάλης ξύρισε τα μούσια, έβγαλε τα ράσα που είχε φορέσει για τις ανάγκες των γυρισμάτων της χολιγουντιανής ταινίας «Man of God», η οποία φωτίζει τον βίο του αγίου Νεκταρίου, και ανέβηκε στη σκηνή του θεάτρου Κιβωτός για το αριστουργηματικό έργο του Ευγένιου Ιονέσκο «Ο Ρινόκερος», το οποίο σκηνοθετεί ο Γιάννης Κακλέας!

Η παράσταση, μετά την τεράστια επιτυχία και τα αλλεπάλληλα sold out που σημείωσε την προηγούμενη θεατρική περίοδο, επέστρεψε στα θεατρικά δρώμενα της Αθήνας, χωρίς βέβαια οι υπεύθυνοι να προσδοκούν, ελέω των μέτρων, τις ένδοξες ημέρες του παρελθόντος!

Ο σπουδαίος ηθοποιός και ένας εκ των κορυφαίων της γενιάς του υποδύεται τον Μπερανζέ, τον μοναδικό κάτοικο μιας πόλης που δεν μεταμορφώνεται όπως οι υπόλοιποι σε ρινόκερο.

Η ερμηνεία του Σερβετάλη είναι όντως μοναδική, με τον ηθοποιό να αποδεικνύει για άλλη μια φορά με πόσο αριστουργηματικό τρόπο μπορεί να μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες των ρόλων που υποδύεται!

Ενώ πριν από λίγες ημέρες υποδυόταν τον άγιο Νεκτάριο (όσοι βρέθηκαν στα γυρίσματα λένε πως ανατρίχιασαν με τον τρόπο που ο ηθοποιός υποδύεται αυτήν την άγια μορφή της Ορθοδοξίας), τώρα μεταμορφώνεται σε έναν θεατρικό ήρωα που συγκλονίζει έστω και το 30% των θεατών που μπορούν να τον απολαύσουν!

 

espressonews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here