Huawei: Στην 68η θέση της παγκόσμιας κατάταξη εμπορικών σημάτων

Τον τελευταίο καιρό, η κινεζική εταιρεία Huawei, έχει κάνει αρκετά καλή δουλειά στην αγορά για την προώθηση των προϊόντων της και το εμπορικό της σήμα γίνεται όλο και πιο αναγνωρίσιμο παγκοσμίως. Πρόσφατα, η Interbrand, η μεγαλύτερη συμβουλευτική εταιρεία για εμπορικά σήματα στον κόσμο, κυκλοφόρησε μια λίστα με τα TOP 100 κορυφαία εμπορικά σήματα στον κόσμο για το 2018.

Στη λίστα αυτή, η Apple, η Google και η Amazon βρίσκονται στις πρώτες τρεις θέσεις. Η κινεζική φίρμα Huawei κατατάσσεται στην 68η θέση, η οποία είναι δύο θέσεις πιο πάνω από την περσινή της κατάταξη. Η αξία του εμπορικού της σήματος αυξήθηκε κατά 14%. Είναι η πέμπτη συνεχή χρονιά που η Huawei κατατάσσεται ως μια από τις πρώτες 100 καλύτερες εταιρείες παγκοσμίως και συνεχίζει να διατηρεί την θέση της. Η Huawei μπήκε στον κατάλογο των 100 καλύτερων εταιρειών της Interbrand για πρώτη φορά το 2014 όντας η πρώτη εταιρεία από την ηπειρωτική Κίνα, φτάνοντας στην 94η θέση. Το 2015, η Huawei κατέλαβε την 88η θέση. Το 2016, η Huawei κατέλαβε την 72η θέση, καθιστώντας την ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες φίρμες στον τομέα της τεχνολογίας.

Το 2017, η Interbrand κατέταξε την Huawei στην 70η θέση και η αξία της επωνυμίας της αυξήθηκε κατά 14% από έτος σε έτος στα 6,676 δις δολάρια. Η Interbrand, που ιδρύθηκε το 1974, είναι η μεγαλύτερη ολοκληρωμένη εταιρεία συμβούλων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως, με αξιολογήσεις σε περισσότερα από τα δύο τρίτα των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως. Η εταιρεία δημοσιεύει κάθε χρόνο τα «Best Brand Rankings». Η κατάταξη μετράται ως προς την απόδοση του εμπορικού σήματος, την επιρροή και την ικανότητα της φίρμας να προστατεύει τα συνεχή έσοδα της εταιρείας. Έχει παγκόσμια επιρροή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη μέτρηση της αξίας που έχει το brand name (επωνυμία) μιας εταιρείας.

The post Huawei: Στην 68η θέση της παγκόσμιας κατάταξη εμπορικών σημάτων appeared first on GizChina Greece.

Powered by WPeMatico