Huawei Mate 20 Pro: προβλήματα hardware και service ταλαιπωρούν τους Έλληνες κατόχους

Όταν πήραμε το Huawei Mate 20 Pro στα χέρια μας μόνο καλά λόγια είχαμε να πούμε για το κινητό και για το άλμα της εταιρίας που κατάφερε να φτάσει στην κορυφή των συσκευών με Android. Λίγες μέρες μετά οι πρώτοι κάτοχοι ξεκίνησαν να έχουν θέματα με την οθόνη. Η τελευταία παράγεται από δύο εταιρίες, κορεατική LG και την κινεζική BOA. Οι οθόνες της πρώτης βγάζουν μια πρασινίλα και μετά τους πρώτους ελέγχους διαπιστώθηκε ότι είναι καθαρά θέμα hardware. 

Εκεί ξεκίνησε ο τραγέλαφος. Κάτοχοι που αγόρασαν το Mate 20 Pro από διάφορα καταστήματα το πήγαν για αντικατάσταση ως DOA και πήραν πάλι κινητό με οθόνη LG. Και το ξαναπήγαν και πήραν ξανά πάλι κινητό με οθόνη LG. Το ρεκόρ ταλαιπωρίας – γιατί μετά την δεύτερη ελαττωματική συσκευή πολλοί ζήτησαν τα χρήματά τους πίσω – διατηρεί ένας αμετανόητος οπαδός της εταιρίας που είναι αυτή τη στιγμή στην 5η συσκευή και περιμένει να δει εάν και αυτή θα βγει με Lg panel!

Από τα σχόλια στα review του Skroutz διαβάζουμε ότι:

Αγορά από μεγάλη αλυσίδα, το κινητό εμφάνισε από την πρώτη στιγμή πράσινη οθόνη. ομοιόμορφη αλλά πράσινη… Για να φανεί χρειάζεται σκούρο φόντο, χαμηλή φωτεινότητα και σκοτάδι. Όσο περνάει ο καιρός όμως το πράσινο γίνεται όλο και πιο έντονο. Έχει γίνει γνωστό το πρόβλημα παγκόσμια, η huawei ανεπίσημα το έχει αναγνωρίσει αλλά δεν υπάρχει σωστή επικοινωνία και σωστή ενημέρωση, με αποτέλεσμα να μη ξέρεις τι θα γίνει. Αρχικά η huawei το θεώρησε φυσιολογικό, με τον καιρό όμως και τα προβληματικά κινητά σε πολλές χώρες αναγκάστηκε να αναδιπλωθεί. Να πούμε ότι το mate 20 pro χρησιμοποιεί οθόνες της LG και της ΒΟΕ. Οι αναφορές λένε ότι οι πρασινάδες αφορούν την LG. Δεν είναι τυχαίο που στο service δίνουν ΒΟΕ ως αντικατάσταση. Για εμάς όμως που είμαστε μακριά από το service, η ταλαιπωρία είναι μεγάλη. Επιστροφή, να εξηγείς το πρόβλημα στον υπάλληλο και να είσαι στη διάθεση του αν το Θεωρήσει DOA ή όχι. Επιπλέον η άμεση αντικατάσταση είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα, με αποτέλεσμα να έχεις δώσει 1049 ευρώ της προπαραγγελίας και να μη έχεις (μέχρι να πάει στο service) ή να έχεις ελαττωματικό προϊόν. Επίσημη ενημέρωση πάντως δεν υπάρχει και το γεγονός αυτό ξενίζει.

Άλλος άτυχος κάτοχος:

Ενώ πρόκειται για μια ποιοτικότατη οθόνη της LG, ανάλυσης 2Κ και με πολύ καλή φωτεινότητα…έχει παρουσιαστεί το γνωστό πρόβλημα green tint ή κατ άλλους glue gate, που σχετίζεται με ένα αχνό πράσινο χρώμα περιμετρικά της οθόνης για αρχή…επεκτάσιμο όμως δυστυχώς με τη χρήση σχεδόν σε όλη την οθόνη. Μέχρι και σήμερα έχουν γίνει πολλές επιστροφές συσκευών…και η κατασκευάστρια εταιρία σιωπά χωρίς να έχει δώσει μια επίσημη απάντηση. Να επισημάνω ότι το ζήτημα εμφανίζεται σε όλες σχεδόν τις συσκευές (9/10 συσκευές κατά την προσωπική μου έρευνα). Η απάντηση της κατασκευάστριας εταιρίας μέχρι σήμερα είναι ότι «πρόκειται για μια νέας τεχνολογίας οθόνη, η οποία είναι φυσιολογικό να έχει ένα μικρό αποχρωματισμό περιμετρικά της οθόνης». Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο προσωπικά επέστρεψα με doa το τηλέφωνο και βαθμολογώ με ένα μόνο αστέρι τη συσκευή.

Το service δεν βοηθάει την κατάσταση σύμφωνα με άλλον κάτοχο:

Αγοράστηκε απο μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών στις 02/11/2018 και όπως όλοι έτσι και εγώ παρατήρησα το κλασσικό πρόβλημα στην οθόνη #gluegate…
Πήρα τηλέφωνο στην Huawei στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και η εκπρόσωπος μου είπε πως η οθόνη πρασινίζει διότι είναι κυρτή (!!!). Της είπα πως δεν το κάνουν όλα και πως και η Samsung έχει κυρτές οθόνες και δεν πρασινίζει και μου απαντάει: -Εγώ σας απάντησα κύριε, μην λέμε τα ίδια (?) με μία εριστικότητα όσο δεν πάει (Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών υποτίθεται…).
Κάλεσα στο service τους και η κοπέλα εκεί μου είπε να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς για DOA δηλαδή άμεση αντικατάσταση. Έτσι και έκανα και αφού τους κάλεσα στο τηλέφωνο μου είπαν να πάω στο κοντινότερο κατάστημα και να μου κάνουν άμεση αντικατάσταση η οποία ζήτησα να μην γίνει και έτσι μου έκοψαν και εμένα πιστωτικό (δωροεπιταγή). 

Διαβάζουμε σε γνωστό φόρουμ ότι:

Ξέχασα να πω ότι εγώ είμαι στο 3ο Mate 20 κι αυτό δεν έχει πρασινάδες αλλά έχει διαφορετική θερμοκρασία χρώματος στη μισή κάτω οθόνη. Ότι να ναι δηλαδή. Επίσης επειδή έχουμε κάνει 2-3 DOA και εγώ και ο φίλος και τα βάζουμε δίπλα δίπλα, οι οθόνες δυστυχώς δεν έχουν καμία συνέπεια στα χρώματα, είναι δηλαδή λες και είναι άλλο κινητό κάθε φορά.

Όσον αφορά το service πολλοί κάτοχοι μιλούν ότι παρέλαβαν refurbished συσκευές όπου είχε αλλαχθεί το ελαττωματικό panel με αυτό της BOE, χωρίς να ξέρουν εάν το Mate 20 Pro τους παραμένει αδιάβροχο:

 

καλησπέρα. να σας πω και εγω τη δικια μου τη ιστορια. 2 εβδομαδες πριν μετα απο 5 μερες αγορας μου βγαζει και εμενα την πρασιναδα. Αποφασισα να το παω κατευθειαν στο service μιχαλακοπουλου επειδη με τα καταστηματα δε θα εβγαζα ακρη. μετα απο 1 εβδομαδα αναμονη επειδη ηθελα μονο μαυρο μου με πηραν τηλ και πηγα την ιδια μερα και το πηρα. εκανα unboxing εκει μπροστα τους, εβαλα app για να δω εαν ειναι βοε και κοιταξα για γρατσουνιες κλπ και το μονο που ειδα ηταν το τσαλωκομενο χαρτακι. η δικια μου αποψη ειναι πως η βοε που εχω ειναι κατωτερη σε φωτεινοτητα και σε χρωματα. καθως ομως πριν κοιτουσα παλι γενικως το κινητο γιατι μου εχει γινει εμμονη, να τα μας….
edit: στις φωτο φαινεται οτι ειναι πολυ ξεκολλημενο,δεν ειναι τοσο εντονο,αλλα δεν παυει να ειναι…

Καλημέρα, και το δικο μου σφραγισμενο ήταν και άψογο οπτικά αλλα ήταν ανακατασκευη. Εαν δεν ξεκολλουσε το back glass δεν προκειται να το επαιρνα χαμπάρι ΠΟΤΕ

Δεν βοηθάνε και οι άλλες μεταπωλητές όπως φαίνεται από τα σχόλια άλλου άτυχου κατόχου:

Μετά το δεύτερο στραπάτσο που έπαθα, μία με την πράσινη LG οθόνη, μία με την ανακατασκευασμένη συσκευή με BOE οθόνη, έβαλα και κάτι ακόμη και πήρα iPhone XS. Πραγματικά κρίμα, τόσο που μου άρεσε η συσκευή. Η Huawei με τις γελοιότητές της, κατάντησε μπαχαντέλα μία ναυαρχίδα, η οποία σε διαφορετικές συνθήκες, θα μπορούσε να κάνει τους κατόχους iPhone και Galaxy, να νιώσουν ότι έχουν κινητό του κατοστάρικου. Σε γνωστή αλυσίδα τσακώθηκα και έγινε κόλαση. Ισχυρίζονταν ότι οι κόλλες περιμετρικά είναι της μηχανής και ότι σε καμία περίπτωση δεν πουλάνε ανακατασκευασμένα. Ήθελαν να μου μειώσουν την τιμή της συσκευής κατά 20% και αφού άκουσαν τα μπινελίκια τους, καταλήξαμε στο 10%. Το ίδιο μου είχαν κάνει και με την πρώτη συσκευή, όπου δεν παραδέχονταν ότι είχε πρασινίσει λόγω προβλήματος, αλλά ισχυρίζονταν ότι όλες οι κυρτές οθόνες αποχρωματίζονται στις άκρες, υπό συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Πάλι από 20%, καταλήξαμε (με απειλές, εννοείται) σε 10% απομείωση. Δράμα λέμε, η χειρότερη εξυπηρέτηση ever.

Είναι πολύ κρίμα η όλη αντιμετώπιση από την Huawei για το σοβαρότατο θέμα του Mate 20 Pro και πολύ χειρότερη η αντιμετώπιση των άτυχων κατόχων από τους retailers και το service. Ελπίζουμε να λυθούν τα θέματα σύντομα. Όσοι έχετε παρόμοια εμπειρία ενημερώστε μας στα σχόλια.

The post Huawei Mate 20 Pro: προβλήματα hardware και service ταλαιπωρούν τους Έλληνες κατόχους appeared first on GizChina Greece.

gizchina.com
Author:

Cynaegeirus

Powered by WPeMatico