Της Νιάρχου τις “τελειότητες” τις βλέπει η μέρα και γελάει…
Πες και εσύ κα Τατιάνα Καλογιάννη..
Λεφτά υπάρχουν ….. ξοδεύονται άσκοπα..
Λεφτά ξοδεύονται… αλλά δεν πιάνουν τόπο….
Δεν είναι όμως τα δικά τους λεφτά…
Είναι δημόσιο χρήμα….

Επειδή λοιπόν ο κ. Καχριμάνης αντιλαμβάνεται τις αλήθειες που παρουσιάζονται εδώ, τις οποίες ούτε ήθελε να δει ούτε να ακούσει -όπως και η αυτάρεσκα αυτοαποκαλούμενη ως τεχνοκράτισσα κα Τατιάνα Καλογιάννη (ο κ. Μπέγκας παρότι τα είχε δει, δεν είχε τα “κότσια” να υπερασπιστεί την τροποποίηση της μελέτης, ενώ ο κ. Ελισάφ παραμένει θιασώτης της τακτικής να μην ενοχληθεί ο ….μεγάλος ) – στον πρέποντα χρόνο, αλλά ούτε και κατά την διάρκεια της 5ετίας 2017- 2022 που έχουμε διανύσει από τότε, εντρύφισε…. στο θέμα του ανισόπεδου και αφού έλαβε και την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος εν είδει οράματος, απεφάνθη ότι το θέμα θα λυθεί με την ΠΡΟΣΘΗΚΗ ενός ακόμα κυκλικού κόμβου σε …. “αρμονική” συνύπαρξη με τον ΑΝΙΣΟΠΕΔΟ…

Θα κάνουν ντουέτο κυκλοφοριακό…
Δηλαδή, αντί να προβεί στην αντικατάσταση του ανισόπεδου με ισόπεδο κυκλικό, προσέθεσε έναν ακόμα κυκλικό κόμβο, νομίζοντας ότι έτσι θα λύσει τα προβλήματα που κατ’ επανάληψη έχει παραδεχθεί ότι δημιουργεί ο ανισόπεδος….
Λεφτά υπάρχουν…… για να ξοδεύονται ασκόπως.. για να …γιγαντώνονται τα έργα χωρίς να λύνουν τα προβλήματα…..

Ακόμα αναμένονται εξηγήσεις σοβαρές από τον κ. Καχριμάνη για τον λόγο της επιμονής του στον ανισόπεδο, την στιγμή που “ΟΜΟΛΟΓΕΙ” το αχρείαστο αλλά και το επιζήμιο της κατασκευής του…

Όσα κατά καιρούς ανέφερε (όπως και οι προθύμως σπεύσαντες σε στήριξη των σοφιστειών του) ως ανασταλτικούς παράγοντες (δεδικασμένο ΣτΕ, “τελειότητες” μελέτης, κίνδυνος απένταξης από το ΕΣΠΑ, διαβούλευση κ.λ.π.) για την τροποποίηση της μελέτης έχουν προ πολλού καταρριφθεί…

Άλλωστε ούτε αυτός τα πίστευε σοβαρά..
κ. Καχριμάνη αντιληφθείτε ότι ο σχεδιασμός της οδού με λειτουργικά χαρακτηριστικά ΒΙΙ δεν μπορεί να υλοποιηθεί αφού πληθώρα στοιχείων (σχεδόν όλα τα πεζοδρόμια εκτός προδιαγραφών, προσβάσεις με ανορθόδοξο και επικίνδυνο σχεδιασμό, επικίνδυνες είσοδοι-έξοδοι στον κυρίως άξονα, περιπορείες χιλιομέτρων, αχρείαστος ανισόπεδος κ.λ.π.) πάσχουν και καθιστούν τον δρόμο εξαιρετικά επικίνδυνο.

Επανασχεδιάστε τον με λειτουργικά χαρακτηριστικά ΓΙΙΙ τουλάχιστον μέχρι το Νοσοκομείο… προλαβαίνετε …

Αλλιώς μάλλον θα είστε εσείς που θα προκαλέσετε, ενδεχομένως, την απένταξη του έργου από το ΕΣΠΑ..

Και τότε τα εκατομμύρια στην ΤΕΡΝΑ θα μοιάζουν με σταγόνα στον ωκεανό…

 

Ενός Ανδρός Ηπειρος

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ