Τις επιπτώσεις της κρίσης του Κορωνοϊού βιώνει η τοπική αγορά της Πρέβεζας το φετινό Πάσχα, όχι διότι οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους, αλλά επειδή η πλειοψηφία των καταστημάτων έχει κατεβάσει ρολά λόγω της πανδημίας.

Ακόμη και στις επιχειρήσεις που παραμένουν ανοιχτές, όπως κρεοπωλεία, μανάβικα, ιχθυοπωλεία, φούρνοι και ζαχαροπλαστεία, η κίνηση παρουσιάζει ραγδαία πτώση την πασχαλινή περίοδο, καθώς οι μετακινήσεις των πολιτών έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο και μόνο για την προμήθεια των απολύτως απαραίτητων.

Επόμενο είναι και οι παραγγελίες – αγορές να είναι λιγότερες, αλλά και μικρότερες σε κόστος, καθώς δεν έγιναν τα καθιερωμένα πασχαλινά ψώνια. Κάποιοι καταστηματάρχες της Πρέβεζας προχωρούν σε κατ’ οίκον διανομή των προϊόντων τους, συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό των μετακινήσεων των πολιτών.

Μοναδική εξαίρεση αποτελούν τα σούπερ μάρκετ που αυτό το Πάσχα έλαβαν την μερίδα του λέοντος, μιας και εκεί μπορούν οι καταναλωτές να ψωνίσουν το σύνολο σχεδόν των προϊόντων.

Τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν τις τελευταίες ημέρες σε πανελλαδικό επίπεδο, δείχνουν ότι οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ ακολουθούν σταθερά ανοδική πορεία.

Για την εβδομάδα 30 Μαρτίου έως 5 Απριλίου η αύξηση που καταγράφηκε ήταν 27,6%.

Την συγκεκριμένη εβδομάδα, η συνολική άνοδος στις 41 κατηγορίες Οικιακής Φροντίδας υπολογίζεται στο 32,9,1% ενώ στις 45 κατηγορίες Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής καταγράφηκε άνοδος 14,7%. Άνοδος 29,7% στα Τρόφιμα (168 κατηγορίες), ενώ συνολικά όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες γνώρισαν άνοδο 22,6%.

 

 

Τοπκή Φωνή Πρέβεζας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here