File Name : DSC_2488.NEF File Size : 7.7MB (8094348 Bytes) Date Taken : 2002/06/08 14:55:12 Image Size : 3008 x 1960 pixels Resolution : 300 x 300 dpi Bit Depth : 12bits/channel Protection Attribute : Off Hide Attribute : Off Camera ID : N/A Camera : NIKON D1X Quality Mode : HI (5.4M Raw Uncompressed) Metering Mode : Center-Weighted Exposure Mode : Aperture Priority Speed Light : No Focal Length : N/A Shutter Speed : 1/1250 second Aperture : N/A Exposure Compensation : 0 EV White Balance : Auto Lens : N/A Flash Sync Mode : N/A Exposure Difference : 0.0 EV Flexible Program : No Sensitivity : ISO125 Sharpening : Normal Image Type : Color Color Mode : Mode I(sRGB) Hue Adjustment : 3 Saturation Control : N/A Tone Compensation : Normal Latitude(GPS) : N/A Longitude(GPS) : N/A Altitude(GPS) : N/A

Το παράδειγμα της πόλης Marinette που αναγεννήθηκε από την επένδυση της ιταλικής ναυπηγοεπισκευαστικής εταιρείας Fincantieri φέρνει ως παράδειγμα η Lockheed για την επίδραση που θα έχει η ανάθεση του συμβολαίου των φρεγατών από την Ελληνική κυβέρνηση στην αμερικανική εταιρεία. Η πόλη Marinette που βρίσκεται στα σύνορα των πολιτειών Μίσιγκαν και Γουισκόνσιν, είναι ένα από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της χώρας απασχολώντας πάνω από 1.500 εργαζόμενους αντί 300 που απασχολούνταν

Σύμφωνα με την Lockheed Martin το ίδιο θα συμβεί και στο Σκαραμαγκά. «Η κατασκευή της Ελληνικής μελλοντικής φρεγάτας στην Ελλάδα θα έχει σημαντικό θετικό αντίκτυπο στην ελληνική οικονομία», αναφέρει η ανάρτηση της στο site της εταιρείας. «Το ίδιο συνέβη σε μια μικρή πόλη στις Ηνωμένες Πολιτείες που το 2004 άρχισε να κατασκευάζει πολεμικά πλοία για λογαριασμό των ΗΠΑ. Τα τελευταία 15 χρόνια το ναυπηγείο Fincantieri Marinette Marine (FMM) έχει μετατραπεί από ναυπηγείο με λιγότερους από 300 υπαλλήλους σε μια μεγάλη γραμμή παραγωγής με περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους να εργάζονται καθημερινά στο ναυπηγείο».

Οι Αμερικανοί της Lockheed καθώς πλησιάζει η ώρα των αποφάσεων στην Ελληνική κυβέρνηση πιέζουν για την δική τους πρόταση, η οποία περιλαμβάνει την δημιουργία μιας φρεγάτας στα δικά της ναυπηγεία και τριών φρεγατών στην Ελλάδα και σε ναυπηγείο που θα υποδείξει η ελληνική πλευρά. Το σχέδιο της νέας φρεγάτας ονομάζει «HF2» που σημαίνει Hellenic Future Fregate.

Συνάντηση on the… beach!
Είναι η πιο ανατρεπτική είδηση των ημερών, αλλά και η είδηση που επιβεβαιώνει το σοφό ρητό πως, μέσα από κάθε κρίση και αναταραχή, έρχονται νέες ιδέες και μεγάλες ευκαιρίες.

Συνεδριακός τουρισμός. Χωρίς αμφιβολία, είναι ο μεγάλος ηττημένος από την κρίση της COVID-19. Σε αντίθεση με άλλες χρονιές που ο Σεπτέμβρης ήταν ο πολλά υποσχόμενος μήνας για τη συνεδριακή τουριστική αγορά, φέτος τα πράγματα παραμένουν μουδιασμένα. Ωστόσο, ένα άκρως τολμηρό εγχείρημα ενδεχομένως, να τον βγάλει από τον «πάγο».

Σημειωτέον: η είδηση δεν μας έρχεται από τη Σαντορίνη όπου είχαμε συνηθίσει τελευταία να είναι η επιλεγμένη τοποθεσία κάθε προσπάθειας τουριστικής προβολής της χώρας, αλλά από την Πρέβεζα: έναν προορισμό outsider αλλά πολλά υποσχόμενο τουριστικά, εφόσον από το 2020 έχει βάλει μπρος το μεγάλο πλάνο για την προώθηση και ανάπτυξη της τουριστικής αγοράς.

Στο διάστημα 3 με 4 Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Πρέβεζας διοργανώνει το πρώτο Digital Beach Summit, ένα καινοτόμο και τολμηρό εγχείρημα, ιδίως για την «αθόρυβη» μέχρι σήμερα πόλη της Πρέβεζας. Η κίνηση ήδη έχει κινήσει το ενδιαφέρον ενώ ταυτόχρονα τοποθετεί την Ελλάδα στη κορυφή του διεθνούς τουριστικού χάρτη καθώς είναι ένας έμμεσος τρόπος να «πουλήσει» με άλλο τρόπο τα δυνατά της χαρτιά, τον ήλιο και τη θάλασσα. Μαθαίνουμε ότι παρόντες θα είναι οι κ.κ. Σκάλκος, Φραγκάκης, Γιατρομανωλάκης και Καϊλή.

Διοργανώνεται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και η βασική ιδέα είναι να εφαρμοστεί ένας εναλλακτικός τρόπος συνεδρίων σε εξωτερικό, ανοιχτό χώρο και συνεπώς να αποτελέσει ένα νέο θεσμό που θα προσελκύσει το διεθνές ενδιαφέρον για τα επόμενα χρόνια.

 

parapolitika.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here