̩ᠰ屟?砯????- 宼䯵 ᰼ ?Რ짠鬹崡 쥠餩 ᥱﳪܶﲬ ᰼ 읫砪존ﲠ䩡꟭糧??場筠ĥᠱ0 ɡᱟﵠ2011 ᰼ s쩪ݲ q? ʱᴩ꼠e?읭᠉ ® Еёϓ. ũ䩪 ⱡ䩭ݲ ? (10-1-2011) ?랶觳᭠? ʱᴩ꼠e?읭᠉, ᰼ s쩪イ հ朗彨?顲 ɹ᭭߭ߡ 19砡뫯䡰ެ 족睊ힲ ꡴᣹㞲 ꡩ 鴡멪޲ T紡??端?鹴骯埯 ݤ?ᱟ?砯? 孥???䩜쥳ﲠ䩡ꩭ紞?ᠬ崡 짠鬹崡?容꼮Ű鰫ݯ?랶觳᭠? ᭡? e?읭ᠰݭ뫯䡰 ﯩ v㡭鳴ܭ (佯 極㜱顠ꩠݭᲠ᭞멪ﲩ, 褐ﰯ߯頬堰롳 ġ?, ?㡳ߡ 쥠?屼쥭砵?端 鳴骯埯߷᭠??ᴟ?䥽? ᰼ ū뜤ᠬ堩䩹 ᥱﳪܶﲠꡩ 꼠??ɴ᫟ᮠ(EUROKINISSI // ӕͅуTǓ)
 

Μετά το Άκτιο που ήδη έχει ιδιωτικοποιηθεί, πιθανότατα σε νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς οδεύει και το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων.

Ήδη δημοσιεύθηκε η σχετική απόφαση του υπουργείου Υποδομών που αφορά τα 23 εναπομείναντα περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία δεν είχαν ενταχθεί στον πρώτο κύκλο παραχώρησης της γερμανικής εταιρείας Fraport.

Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση στόχος είναι η διερεύνηση της αγοράς και η κατάρτιση ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης περιλαμβανομένων και των σεναρίων παραχώρησης και σύμπραξης μεταξύ δημοσίου και ιδιωτών.

Για αιφνίδια και αποσπασματική εξέλιξη που δεν υπακούει σε συγκεκριμένα σχέδια ανάπτυξης κάνει λόγο ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γιάννης Μήτσης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

seven − 2 =