GP Μ. Βρετανίας: O Χάμιλτον κερδίζει και με… 3 τροχούς

Δεν βλέπουμε πολύ συχνά έναν οδηγό να περνάει πρώτος την γραμμή τερματισμού με τρία φουσκωμένα ελαστικά. Ο Λιούις Χάμιλτον όμως το κατάφερε κι αυτό, κερδίζοντας για 7η φορά το Γκραν Πρι της πατρίδας του. Κάτι που παρεμπιπτόντως αποτελεί νέο ρεκόρ, αλλά το θέμα είναι πώς έφτασε ο Βρετανός στη νίκη αυτήν τη φορά…

Καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, Χάμιλτον και Μπότας πετούσαν με τις μαύρες Mercedes, στην ιδιαίτερα απαιτητική για τα λάστιχα πίστα του Σίλβερστον, διατηρώντας μεταξύ τους μια διαφορά που δεν ξεπερνούσε τα 2 δευτερόλεπτα. Μέχρι που δύο γύρους πριν από το τέλος, το εμπρός αριστερό ελαστικό του Μπότας αποφασίζει να παραδώσει το πνεύμα, αναγκάζοντας τον Φινλανδό να μπει στα πιτ για αλλαγή και να χάσει έτσι τη 2η θέση τερματίζοντας εκτός δεκάδας. Με τον Μπότας εκτός μάχης και τον Λεκλέρ πολύ μακριά στην 4η θέση, η Red Bull αποφασίζει να καλέσει τον σίγουρα 2ο πλέον, Μαξ Φερστάπεν στα πιτ, και να του φορέσει καινούργια ελαστικά για να πάρει τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου, σε έναν διαδικαστικό όπως φαινόταν τερματισμό.

(Bryn Lennon/Pool via AP)

Και ξαφνικά, μισό γύρο πριν το τέλος, κλατάρει το μπροστινό αριστερό ελαστικό του Χάμιλτον. Μένουν λιγότερα από δύο χιλιόμετρα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Προσευχόμενος να μην φύγει το ελαστικό από τη θέση του, ακούει τον μηχανικό του στην ενδοεπικοινωνία, να του μετράει αντίστροφα τη διαφορά που μείωνε ο Φερστάπεν με καταιγιστικό ρυθμό, ένεκα των καινούργιων ελαστικών. Εννέα δευτερόλεπτα, 8, 7… Τελικά το λάστιχο θα κρατήσει και ο Χάμιλτον θα πάρει τη νίκη με διαφορά 6 δευτερολέπτων από τον Φερστάπεν. Όπως είπε ο Βρετανός, δεν του έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στην καριέρα του και η καρδιά του πήγε να σταματήσει. Πλέον όμως μπορεί να λέει, ότι κέρδισε Γκραν Πρι σχεδόν με 3 τροχούς…

Η ατυχία του Μπότας επέτρεψε στον Σαρλ Λεκλέρ να ανέβει στο 3ο σκαλί του βάθρου, 1 μόλις δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη Renault, ενώ 5ος ήταν ο Λάντο Νόρις με τη McLaren. Έκτος τερμάτισε ο Εστεμπάν Οκόν με τη δεύτερη Renault ολοκληρώνοντας έναν πολύ καλό αγώνα για τη γαλλική ομάδα.

Επόμενο ραντεβού, την Κυριακή 9 Αυγούστου για το Γκραν Πρι της 70ης Επετείου της Φόρμουλα 1.

www.ert.gr