Το υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας υποστήριξε σήμερα, χωρίς να παρουσιάσει αποδείξεις, ότι το βρετανικό δίκτυο BBC χρησιμοποιείται για να υπονομεύσει την εσωτερική πολιτική κατάσταση και την ασφάλεια στη Ρωσία.

Η Μόσχα ισχυρίζεται ότι τα ξένα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των βρετανικών, παρουσιάζουν μια μεροληπτική άποψη του κόσμου. Ορισμένες δυτικές κυβερνήσεις απορρίπτουν αυτές τις κατηγορίες και με τη σειρά τους κατηγορούν τα ρωσικά κρατικά ΜΜΕ για μεροληπτική κάλυψη των γεγονότων – συμπεριλαμβανομένης και της εισβολής στην Ουκρανία.

Την Τετάρτη η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε το τηλεοπτικό δίκτυο RT και το πρακτορείο Sputnik λόγω της συστηματικής παραπληροφόρησης που παρέχουν για τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, όπως ανέφερε. Η βρετανική ρυθμιστική αρχή εξέταζε επίσης το αν θα επιτραπεί στο RT να διατηρήσει την άδεια λειτουργίας του στη χώρα, αφού είναι ήδη σε εξέλιξη 15 έρευνες με αντικείμενο την αμεροληψία του και άλλες 12 για το πρόγραμμά του.

«Το γεγονός ότι οι Ρώσοι δημοσιογράφοι μπορούν τουλάχιστον, με κάποιο τρόπο, να εργάζονται εκεί (στη Βρετανία) συνδέεται αποκλειστικά με τους φόβους του Λονδίνου ότι θα θέσει σε κίνδυνο τη θέση του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης του BBC στη Ρωσία, δεδομένου ότι απέχει μακράν του να κατέχει τον τελευταίο ρόλο στην υπονόμευση της πολιτικής σταθερότητας και της ασφάλειας στη χώρα μας», είπε η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα.

Το BBC απέφυγε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο. Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος του Βρετανού πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον είπε ότι το BBC λειτουργεί ανεξάρτητα από την κυβέρνηση. «Είναι σημαντικό, το BBC και άλλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί να είναι ανεξάρτητοι και ελεύθεροι να μεταδίδουν τα νέα με τον τρόπο που το κάνουν», σημείωσε.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ-Reuters

www.ertnews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ