Mediatown: «Γυναίκα» διαμάντι, κουίζ, αποκλειστικό,δελτίο χωρίς άποψη, παραπλάνηση στα νούμερα, φόρα οι «κου κου», «όσο έχω εσένα», χαμένο «Junior», Ποφάντης

Εδώ είμαστε και αυτή την Τετάρτη με πολύ ενδιαφέρον υλικό! Για βάλτε τις ζώνες σας, ώστε να ξεκινήσουμε και αυτό το ταξίδι της Τετάρτης…

«Σειρά διαμάντι…και δεν είναι στο Netflix»

H σειρά  «Γυναίκα χωρίς όνομα» είναι μία καλή καθημερινή σειρά με δυνατό σενάριο, που προσεγγίζει την αρτιότητα. Είχαμε χρόνια να δούμε  στους δέκτες μας τέτοιες παραγωγές που μας θυμίζουν τις καλές εποχές των καθημερινών σειρών που έχουν κάτι να προσφέρουν στον τηλεθεατή και δεν αναλώνονται σε ανούσιες ιστορίες. Το cast των ηθοποιών έχει επιλεγεί με ιδιαίτερη προσοχή  ώστε να μην μπορείς να εντοπίσεις κάποια αμηχανία σε σχέση με το υποκριτικό ταλέντο κάποιου  ηθοποιού. Η υπόθεση της σειράς είναι εξαιρετική και έχει ενδιαφέρον, διότι περνάει πολλά μηνύματα στο τηλεθεατή θίγοντας την αξία του χρήματος και παρουσιάζοντας με έναν  ιδιαίτερο τρόπο την  μητρική αγάπη.  Η σεναριογράφος της σειράς, Μαρία Γεωργιάδου, είναι πιο ώριμη από ποτέ με ένα προσεγμένο σενάριο, θα έλεγα είναι η καλύτερη σειρά που έχει γράψει μέχρι σήμερα ,και αυτό που ξεχωρίζεις είναι ότι υπάρχει το όριο και δεν γίνονται υπερβολές τόσο στους χαρακτήρες όσο και στην υπόθεση – είναι δύσκολο να το συναντήσεις σε μια καθημερινή σειρά. Η Μαρία Τουμασάτου είναι συγκλονιστική σε έναν διαφορετικό ρόλο από ό,τι την είχαμε συνηθίσει όπως και η  πρωτοεμφανιζόμενη Ντόρα Μακρυγιάννη. Κάθε επεισόδιο της σειράς είναι ανατρεπτικό και κρατάει τον τηλεθεατή σε αμείωτο ενδιαφέρον και αγωνία , με τις ιστορίες να  εξελίσσονται ταχύτατα.  Ο κόσμος έχει αγκαλιάσει τη σειρά  και αυτό φαίνεται από τα νούμερα τηλεθέασης που από την πρώτη στιγμή κινούνται σε πολύ καλά επίπεδα και εμφανίζουν ανοδικές τάσεις .

Υ.Γ.: Όλα αυτά προς απάντηση του…απαιτητικού αναγνώστη του tvnea.com που θεωρεί πως για να πούμε μία ελληνική σειρά καλή θα πρέπει να είναι επιπέδου «Netflix». Απορώ αυτός ο άνθρωπος πώς επισκέπτεται το tvnea που η θεματολογία του αφορά την ελληνική τηλεόραση…

«Σε έχω βρει και σε χάνω»

Μετά την επιτυχία που σημείωσε ο SKAI τις  δύο προηγούμενες σεζόν τερματίζοντας πρώτος στην τηλεθέαση, τo κανάλι έχει  πέρασεi πλέον σε μια νέα εποχή με αποτέλεσμα να θέλει να ενισχύσει  περισσότερο το ψυχαγωγικό του προφίλ και έτσι σκέφτηκε έξυπνα να επενδύσει στη μυθοπλασία με την ένταξη της νέας καθημερινής κωμικής  σειράς, «Όσο έχω εσένα». .Η σειρά αυτή είχε όλες τις προϋποθέσεις να πάει καλά διότι αποτελείται από ένα προσεγμένο cast  ηθοποιών με τους περισσότερους να έχουν χρόνια να κάνουν τηλεόραση, οπότε θα μιλάγαμε για ένα ενδιαφέρον τηλεοπτικό comeback. Γνωρίζουμε ότι για μία επιτυχημένη σειρά εκτός από ένα καλό cast πρωταγωνιστών απαιτείται και ένα δυνατό σενάριο, που σε αυτή την περίπτωση απουσιάζει. Το σενάριο είναι πολύ αδύναμο (δεν φταίει απαραίτητα η Ρένα Ρίγγα που έχει αφήσει εξαιρετικά δείγματα γραφής, αλλά το πρωτότυπο κείμενο), με την υπόθεση να μην εμφανίζει κάποιο ενδιαφέρον και με μια  πλοκή πολύ συνηθισμένη. Με άλλα λόγια, βασίζεται σε κακές αντιγραφές παλαιών σειρών και με ένα χιούμορ ξεπερασμένο και καθόλου έξυπνο. Παρ’ όλα αυτά έχει  λογική και  αισθητική  εβδομαδιαίας σειράς…

«Από τα ψηλά στα χαμηλά…»

H επιλογή του Star την  προηγούμενη σεζόν να βγάλει στον αέρα τον δεύτερο κύκλο του «Master Chef» αποδείχθηκε η έκπληξη της χρονιάς και αυτό αποτυπώθηκε  στα υψηλά νούμερα τηλεθέασης ,καταφέρνοντας να επικρατήσει  στην prime time ζώνη και να εξελιχθεί  σε έναν ισχυρό  αντίπαλο. Βλέποντας στο κανάλι της Κηφισιάς την μεγάλη απήχηση του reality μαγειρικής στο τηλεοπτικό κοινό, σκέφτηκαν  πολύ έξυπνα να βγάλουν στον αέρα το «Μaster chef junior» ,αλλά δεν σκέφτηκαν ότι το ενδιαφέρον του κοινού  δεν είναι  στο αντικείμενο της  μαγειρικής. Αναμενόμενα η τηλεθέαση του «Junior» θα ήταν πιο πεσμένη διότι απουσιάζει το κομμάτι του reality που συχνά φανατίζει το τηλεοπτικό κοινό. Τα νούμερα τηλεθέασης από τις πρώτες ημέρες προβολής ήταν απογοητευτικά τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο νεανικό κοινό, διαψεύδοντας τους υπεύθυνους του καναλιού  που είχαν υψηλές προσδοκίες .Από ό,τι φάνηκε από τα πρώτα επεισόδια  οι κριτές που επιλέχθηκαν δεν έχουν ‘’δέσει΄΄ τηλεοπτικά  μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καθόλου τηλεοπτική χημεία, ενώ το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η επικοινωνία με τα παιδιά,. Μπορούμε κιόλας να πούμε ότι ορισμένες φορές όταν κρίνουν τα πιάτα των παιδιών ξεχνούν ότι απευθύνονται σε παιδιά και όχι σε επαγγελματίες chef , για αυτό κι ήθελε μια κριτική επιτροπή που θα έκρινε τα παιδιά  με  μια πιο…παιχνιδιάρικη και χιουμοριστική  διάθεση. Η επιλογή να μην υπάρχει παρουσιαστής είναι λανθασμένη διότι τα παιδιά θέλουν έναν άνθρωπο που να μην έχει καμία σχέση με το διαγωνιστικό μέρος  ώστε  να μπορεί να τα εμψυχώνει και να είναι με το μέρος τους, αποφεύγοντας αγχώδεις συμπεριφορές που παρατηρούνται, όπως η Μαρία Μπεκατώρου πριν κάποια χρόνια. Μη ξεχνάμε πως ο παρουσιαστής  μπορεί να έσωζε ως ένα βαθμό την »άγουρη» τηλεοπτική χημεία των κριτών.

Υ.Γ.: Να σημειώσουμε πως το «Master chef junior», σύμφωνα με πληροφορίες, προβλήθηκε από το STAR επειδή το κανάλι υποχρεωνόταν για την προβολή ,βάσει του «πακέτου» που αγόρασε για την απόκτηση των δικαιωμάτων του κανονικού «Master chef».

«Χωρίς άποψη»

O Νίκος Χατζηνικολάου στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 κάνει μία αξιόλογη προσπάθεια. Είναι ένα δελτίο με μία γρήγορη ροή και συγχρόνως παρέχει στον τηλεθεατή μια ολοκληρωμένη ενημέρωση για όλα τα θέματα που προβληματίζουν  την κοινωνία και τον κόσμο. Από εκεί και πέρα, κάποια πράγματα απουσιάζουν τα οποία σίγουρα στοιχίζουν μονάδες στην τηλεθέαση. Ένα βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν προκύπτουν καθόλου αποκλειστικά, αν εξαιρέσεις το πρώτο κομμάτι του δελτίου που αφορά τις πολιτικές εξελίξεις. Ακόμη, απουσιάζει έντονα από το δελτίο η άποψη σε όλα τα είδη του ρεπορτάζ η οποία δεν υπάρχει καθόλου, με μοναδικές εξαιρέσεις τα μικρά και ουσιαστικά σχόλια του παρουσιαστή ενδιάμεσα από τα ρεπορτάζ. O Νίκος Χατζηνικολάου  είναι από τους λίγους δημοσιογράφους του χώρου που έχει το καλύτερο πολιτικό ρεπορτάζ, ωστόσο, αυτή την ικανότητα δεν την βλέπουμε να την εκμεταλλεύεται στον ΑΝΤ1 στο έπακρο. Όσον αφορά τα νούμερα τηλεθέασης, φέτος έχουν αρχίσει να ανεβάζουν στροφές και να σταθεροποιούνται διότι βρέθηκε το lead in,  που για τα δελτία ειδήσεων είναι καταλυτικό ,και λέγεται «Γυναίκα χωρίς όνομα».

«Ξεκάθαρη νίκη παρά την παραπλάνηση»

Αν ένα πράγμα είναι πολύ ενοχλητικό στον σχολιασμό της τηλεθέασης είναι η αδικία. Είναι πολύ άσχημο κάποιοι να προσπαθούν να πείσουν το τηλεοπτικό κοινό για το οτιδήποτε. Αναφέρομαι στην τηλεμαχία Στεφανίδου-Κουτσελίνη, που η δεύτερη είναι με διαφορά μπροστά. Και προφανώς αναφέρομαι στο νεανικό κοινό, αφού αυτό κοιτούν εδώ και πολλά χρόνια οι τηλεοπτικοί σταθμοί, σύμφωνα με τους στόχους των διαφημιστών. Η Ζήνα είναι αρκετά μπροστά από την Τατιάνα και αυτό είναι γεγονός.

Όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να δώσουν έμφαση στο σύνολο λόγω συμπαθειών ή εργασιακών σχέσεων, απλά γίνονται αντιληπτοί από ένα μερίδιο κοινού που διαβάζει καθημερινά στο διαδίκτυο τα νούμερα τηλεθέασης.

Πάντως, και οι δύο εκπομπές έχουν πολύ δυνατό περιεχόμενο και αξιόλογους συνεργάτες. Οπότε, η ειδοποιός διαφορά για να πάει καλύτερα ένα από τα δύο προγράμματα είναι η παρουσιάστρια. Η Ζήνα είναι πιο μεστή, ανθρώπινη και λιγότερο star, σε αντίθεση με την τηλεοπτική της αντίπαλο. Και μη ξεχνάμε, επίσης, πως από ένα πιο «ψαγμένο» κοινό η Τατιάνα Στεφανίδου έχει πέσει σε πολλά ηθικά σφάλματα, χωρίς να αναφέρομαι στο μακρύ παρελθόν. Απλά να θυμίσω το μακεδονικό ζήτημα και την άθλια ψηφοφορία σχετικά με το θέμα του Ζακ.

«Αποκλειστικό!»

Ο ΑΝΤ1 με αφορμή τα 30 χρόνια που κλείνει ο σταθμός του χρόνου, επεξεργάζεται διάφορα σήριαλ του παρελθόντος, ώστε να κάνουν comeback είτε με κανονικό κύκλο επεισοδίων, είτε για μία τηλεταινία.

Αυτή τη στιγμή μόνο το «Καφέ της χαράς» έχει «κλειδώσει» από τις παραγωγές του Χάρη Ρώμα και αναζητείται άλλο ένα σήριαλ ή και δύο. Μάλιστα, από πολύ υψηλόβαθμο στέλεχος ακούστηκε πως είναι κρίμα που ο Μανούσος Μανουσάκης ανήκει στο «Open», διότι σίγουρα θα είχε πολύ ενδιαφέρον να επιστρέψει μία από τις σειρές του.

Κριτήρια για την τελική επιλογή είναι να είναι όλοι οι συντελεστές εν ζωή, να έχει κάνει το πρόγραμμα μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν, και να έχει ενδιαφέρον μία ενδεχόμενη επιστροφή του.

«Με άλλη φόρα»

Με πραγματική φόρα έχουν έρθει φέτος οι «Κου κου», κάτι που φαίνεται από τα νούμερα τηλεθέασης. Ποιος θα περίμενε πριν δύο χρόνια πως μία πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του STAR θα μπορούσε να βρίσκεται αρκετά κοντά στα νούμερα τηλεθέασης με το πρωινό του ΑΝΤ1 με τη Φαίη Σκορδά. Είναι λογικό, ωστόσο, διότι έχουμε να κάνουμε με μία πολύ καλή παραγωγή και πολύ δυνατή εικόνα. Το δίδυμο Κατσούλης-Καραβάτου είναι πολύ συμπαθές στον κόσμο, κάτι που για μία πρωινή χαλαρή εκπομπή είναι απαραίτητο.

Πολύ σημαντικό είναι πως στην εκπομπή παράγονται πολλά αποκλειστικά θέματα, τα οποία μετά κάνουν τον…γύρο του διαδικτύου. Ιδιαίτερα ο Στέφανος Κωνσταντινίδης φροντίζει συνεχώς να έχει καυτό τηλεοπτικό ρεπορτάζ, που ενδιαφέρει αρκετά τον κόσμο. Είναι γνωστό, εξάλλου, πως το κοινό αρέσκεται στο τηλεοπτικό παρασκήνιο. Αρκετά συμπαθής είναι και η Μαριλού Ρεπαπή με ψύχραιμη ματιά και όμορφη παρουσία. Ο Γιώργος Κρικοριάν προσπαθεί, αλλά πρέπει σιγά σιγά να αποκτήσει μία τηλεοπτική ταυτότητα, ενώ η Τζώρτζια Γεωργίου μπορεί να μην κάνει τη διαφορά αλλά είναι πολύ καλύτερη από την περσινή παρουσία της Χρύσας Κατσαρίνη.

Αν προσπαθούσε το δίδυμο να κάνει πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις και μία ενδυνάμωση στη στήλη της μαγειρικής, τότε τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ καλύτερα.

«Εμμονή, αλλά…»

Η εμμονή δεν είναι καλό πράγμα. Αναφέρομαι στον Τζώρτζη Ποφάντη, ο οποίος φαίνεται πως έχει κάποιες αγάπες και κάποιες αντιπάθειες που σίγουρα δεν οδηγούν τον ΑΝΤ1 σε πετυχημένα μονοπάτια.

Εκτός από την «αρνητική» εμμονή με τον Γιώργο Λιάγκα (δεν προκύπτει από υπόθεση αλλά από ρεπορτάζ και χωρίς να ακυρώνουμε και την εμμονή του Αντώνη Κανάκη προς το πρόσωπο του παρουσιαστή), φαίνεται πως έχει «θετική» εμμονή με την «Κοινή Λογική».

Από το πρώτο επεισόδιο φάνηκε πως δεν θα «τραβήξει» με τίποτα, ακόμη και αν απέναντι τα κανάλια ρίξουν μαύρο. Και αντί να κοπεί, της δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία να σταθεί στη late night ζώνη. Τα αποτελέσματα είναι τραγικά και χειρότερα από αυτά στην προηγούμενή του ώρα. Πόσο ακόμα θα στηριχθεί το χειρότερο -μετά το «Game of love»- πρόγραμμα που έχει προβάλλει ο ΑΝΤ1;

Κάποιοι ψίθυροι λένε πως μόλις κάνει την εμφάνισή του ο Αντώνης Κανάκης το τριήμερο Δευτέρα-Τετάρτη θα έχουμε κόψιμο.

Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στον Τζώρτζη Ποφάντη πως χάρη σε εκείνον ο ΑΝΤ1 έβγαλε το καλύτερο «πακέτο» ελληνικής μυθοπλασίας, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο.

Κουίζ

Ποιος αρκετά γνωστός δημοσιογράφος του καλλιτεχνικού ρεπορτάζ απολύθηκε και από τις δύο δουλειές του, επειδή έκανε πολύ άσχημα και προσβλητικά σχόλια για γνωστή παρουσιάστρια; Η αλήθεια είναι ότι δεν στεναχωριόμαστε καθόλου…

Αυτά και για σήμερα! Εμείς θα ανανεώσουμε το ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα με το ίδιο κέφι και χαρά…

Powered by WPeMatico