Μια ανακοίνωση όλο “κοροϊδία” προώθησε τόσο ο Δήμος Πρέβεζας όσο και ο Δήμος Πάργας σήμερα.

Πολύ πιθανόν, τόσο οι δύο Δήμοι όσο και η εταιρία με την οποία συνεργάστηκαν, έχουν την εντύπωση, πως τουλάχιστον εδώ στην Πρέβεζα, όλοι, φαίνεται πως τρώμε κουτόχορτο.

Αυτό που προκύπτει από την ανακοίνωση είναι επί της ουσίας ότι, από αύριο, τι από αύριο, από σήμερα, κανείς δεν πρέπει πλέον να φοβάται.

Ο τουρισμός θα εκτοξευτεί…!!!

Οι επισκέπτες θα κατακλύσουν την Πρέβεζα και την Πάργα…!!!

Κοσμοπλημμύρα, κοσμοσυρροή…

Δεν θα έχουμε που να βάλουμε τόσο κόσμο…!!

Και σίγουρα θα αναρωτιέστε τι είναι αυτό που θα προκαλέσει όλα τα παραπάνω;

Μα φυσικά η επίσημη «πρώτη» ενεργοποίηση συνεργασίας της εταιρίας συμβούλων με την οποία ξεκίνησαν συνεργασία οι Δήμοι Πρέβεζας και Πάργας.

Η Πρέβεζα και η Πάργα λοιπόν θα κατακλυστεί, από σήμερα, με χιλιάδες ακόλουθους του… Twitter, του… Facebook, του… Instagram!!!

Θα παρατήσουν τα smartophone και θα αριβάρουν για Πρέβεζα…

Και επειδή ίσως κάποιοι να μην έχουν αντιληφθεί ακόμα το πόσο… “τεράστια” είναι αυτή η εξέλιξη ας δούμε περί τίνος πρόκειται ακριβώς.

Ο Δήμος Πρέβεζας και ο Δήμος Πάργας, προώθησαν, προς δημοσίευση εννοείται, σε όλα τα τοπικά διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης και όχι μόνο, ένα Δελτίο Τύπου με τίτλο «Επίσημη «πρώτη» της εφετινής τουριστικής περιόδου με προβολή για Πάργα και Πρέβεζα».

Το Δελτίο Τύπου προέρχονταν από μια εταιρία συμβούλων με την οποία οι δύο Δήμοι έχουν συνάψει συνεργασία για την τουριστική προβολή των δύο περιοχών σε διεθνές επίπεδο.

Όπως αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου, πρόκειται για την «επίσημη «πρώτη» της εφετινής τουριστικής περιόδου» η οποία «σηματοδοτήθηκε από διαδικτυακή προβολή της Πάργας και της Πρέβεζας σε ειδικό ποιοτικό κοινό υψηλού εισοδηματικού επιπέδου».

«Ειδικό», «ποιοτικό», «υψηλού εισοδηματικού επιπέδου» κοινό. Δεν είναι φοβερό; Έχουν πάρει τα βιογραφικά από τους ακολούθους (θα καταλάβετε στη συνέχεια τι εννοώ).

Η συγκεκριμένη εταιρία συμβούλων, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση, «ενεργοποίησε τις διεθνείς επαφές της».

Σε αυτήν την ενεργοποίηση λοιπόν ανταποκρίθηκε μια γνωστή, κατά την ανακοίνωση, blogger.

Μάλιστα τονίζεται ότι έχει «36.400 ακόλουθους στο Twitter, 26.000 στο Facebook, 33.400 στο Instagram» [oh! My god] και φυσικά όλοι αυτοί ανήκουν στο «ειδικό, ποιοτικό και υψηλού εισοδηματικού επιπέδου» κοινό, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της εταιρίας συμβούλων.

Και μέσα σ όλα, η ανακοίνωση περιλαμβάνει και σύνδεσμο (link) προς το συγκεκριμένο άρθρο της blogger, προφανώς για να το αναδημοσιεύσουμε.

Ποιος θα διαφημίσει ποιον δηλαδή;;;

Και τα ερωτήματα που προκύπτουν τόσα πολλά που θα πρέπει να απαντηθούν από τους εκπροσώπους των Δήμων, που τόσο αβίαστα και χωρίς σκέψη προωθούν ανακοινώσεις.

Αφού λοιπόν κύριοι, είναι τόσο μεγάλη και επιτυχημένη «πρώτη», για την προβολής Πρέβεζας και Πάργας, ποιος ο λόγος της αναδημοσίευσης αυτής της… «επιτυχίας»;

Μήπως θα πρέπει οι πολίτες να μάθουν επιτέλους πόσα χρήματα κοστίζουν στις τσέπες τους οι «επιτυχημένες» συμφωνίες με blogger και οι λίγες αράδες που απλώνουν σε ένα «χαρτί», όταν μάλιστα παραμένει άγνωστο εάν αυτοί οι bloggers έχουν επισκεφθεί την Πρέβεζα και την Πάργα κάποια στιγμή;

Μήπως θα πρέπει να αναρωτηθείτε εάν τέτοιες ενέργειες τις οποίες μάλιστα προωθείτε στα τοπικά μέσα προς δημοσίευση, προσβάλλουν την νοημοσύνη των πολιτών και όχι μόνο;

Πείτε μας, πόσα κόστισε το δημοσίευμα για τους «ονειρικούς προορισμούς» όπως λέει η ανακοίνωση;;;

Και στον αντίποδα:

Πείτε μας, πόσο έχει στοιχίσει στις τσέπες των δημοτών η διαφήμιση που έχουν κάνει και κάνουν ΟΛΑ τα τοπικά διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης (ενημερωτικές ιστοσελίδες, site, τουριστικές ιστοσελίδες) τόσα χρόνια τώρα;

Πείτε μας πόσο στοίχισε τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια στους δημότες της Πρέβεζας και της Πάργας, η προβολή των εκδηλώσεων, τα φωτορεπορτάζ, η κάλυψη των πολιτιστικών και άλλων γεγονότων, των  μικρών ή μεγάλων event, από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, που τυγχάνουν θέλετε δεν θέλετε μεγάλης διεθνούς απήχησης, που με προσωπικό κόπο, χρόνο, αλλά ατέλειωτη αγάπη για την περιοχή, βρίσκονται πάντα στην πρώτη γραμμή;

Για να βγαίνετε όλοι εσείς κύριοι και να περπατάτε με το κεφάλι ψηλά στην παραλιακή και να δέχεστε συγχαρητήρια;

Τόσα χρόνια, αυτά τα μέσα και όχι τυχαίοι blogger, από το πουθενά, έβγαλαν την Πρέβεζα από την αφάνεια, προβάλλοντας τόσο τις δικές σας ενέργειες, όταν είχαν ουσία, αλλά στην πραγματικότητα προβάλλοντας την ίδια την Πρέβεζα και τις γύρω περιοχές, γιατί από μόνες τους έχουν να δείξουν πράγματα.

Πείτε μας πόσο στοίχισαν στις τσέπες των πολιτών όλα αυτά και πολλά άλλα;

Να σας πως εγώ.

ΜΗΔΕΝ, ΤΙΠΟΤΕ, ΟΥΤΕ ένα ευρώ.

Για να βγαίνετε εσείς τώρα και να κορδώνεστε για τα επιτεύγματα και να επιβαρύνετε τις τσέπες των δημοτών με ποσά άγνωστα, για να έρχεστε και να λέτε πως διαφημίζετε την περιοχή μέσω διεθνών blogger!

Λίγη ντροπή! Λίγη τσίπα!

Αλήθεια, πως γίνεται τέλος, την ιστοσελίδα αυτής της «τεράστιας» blogger με τις τόσες χιλιάδες ακολούθους στα social, που ανταποκρίθηκε στο «κάλεσμα» της εταιρίας με την οποία συνεργάζεστε και έγραψε τις λίγες αράδες με φωτογραφίες που πιθανόν στείλατε, να μην την έχουν «δει» ακόμα οι μηχανές αξιολόγησης των ιστοσελίδων;

Και όταν έχει τόσες χιλιάδες ακολούθους, όπως πανηγυρίζετε;

ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΤΕ

Και να θυμάστε, δεν τρώμε κουτόχορτο!!!

 

 

 

*Αναδημοσίευση από το prevezanews.gr

* Ο τίτλος δημιουργήθηκε από το fanaripress.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here