Απίστευτη ασυνέπεια εμφανίζουν οδηγοί του ΚΤΕΛ Πρέβεζας με αποτέλεσμα επιβάτες να ταλαιπωρούνται και να βγαίνουν ζημιωμένοι οι επιχειρηματίες κυρίως της περιοχής της Πάργας οι οποίοι περνούν δύσκολες ώρες εξαιτίας της κάθετης πτώσης της τουριστικής κίνησης από τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού.

Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής (9/8), μιας ημέρας που υπό διαφορετικές συνθήκες η Πάργα θα… βούλιαζε από κόσμο. Όμως το ΚΤΕΛ Πρέβεζας φρόντισε χωρίς καμία προειδοποίηση να διαφοροποιήσει το δρομολόγιο Πρέβεζα – Καναλάκι – Πάργα με αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός αναμενόντων στις στάσεις επιβατών να μην καταφέρει να φτάσει μέχρι την Πάργα.

Σύμφωνα με καταγγελίες στις 12.30 το μεσημέρι της Κυριακής, υπάλληλος του ΚΤΕΛ Πρέβεζας απαντώντας σε πολίτες που κάλεσαν για να μάθουν τη διαδρομή και της ώρες του λεωφορείου προς Πάργα (στο τηλέφωνο 2682022213), διαβεβαίωνε ότι το δρομολόγιο θα διεξαχθεί κανονικά και το λεωφορείο θα ξεκινούσε στις 13.10 από την Πρέβεζα, θα έφτανε στο Καναλάκι 45 λεπτά αργότερα και από εκεί μέσω των χωριών Καστρίου, Σταυροχωρίου, Κορωνόπουλου, Κορώνης, Κυψέλης, Τζάρας, Μόρφης θα έβγαινε στην Εθνική Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας και θα συνέχιζε για την Πάργα.

Οι αναμένοντες επιβάτες με βάση το δρομολόγιο αυτό ανέμεναν στις στάσεις των χωριών, όμως το λεωφορείο δεν πέρασε ποτέ διότι ο οδηγός του για άγνωστους λόγους αποφάσισε αυθαίρετα να κινηθεί μετά το Καναλάκι από άλλο δρόμο (μέσω Τσουκνίδας) και στη συνέχεια ακολουθώντας την εθνική οδό Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας να κατευθυνθεί προς την Πάργα.

Ουδόλως τον ενδιέφερε εάν υπήρχε μεγάλος αριθμός επιβατών που ανέμεναν στα χωριά που προαναφέρθηκαν για να μεταβούν στην Πάργα. Σε νέο τηλεφώνημα αναμενόντων επιβατών στο ΚΤΕΛ Πρέβεζας η υπάλληλος δήλωσε έκπληξη και άγνοια ενώ στη συνέχεια επικοινώνησε μάλλον με τον οδηγό του συγκεκριμένου λεωφορείου για να ενημερώσει τους αγανακτισμένους πολίτες ότι “ο οδηγός είχε στρίψει από άλλο δρόμο” χωρίς όμως να εξηγεί γιατί συνέβη αυτό.

Το αποτέλεσμα ήταν ότι δεκάδες πολίτες που ανέμεναν το λεωφορείο του ΚΤΕΛ για να μεταβούν στην Πάργα δεν τα κατάφεραν εξαιτίας της ασυνέπειας που επέδειξε ο συγκεκριμένος οδηγός.

Και βέβαια χαμένοι δεν ήταν μόνον οι δεκάδες επιβάτες που δεν μετακινήθηκαν προς την Πάργα παρότι το είχαν προγραμματίσει αλλά και οι Παργινοί επιχειρηματίες οι οποίοι έχασαν την ευκαιρία να εισπράξουν κάποια ακόμη χρήματα για να περισώσουν ό,τι μπορούν από τη φετινή ιδιαίτερα δύσκολη, τουριστικά, περίοδο.

Το ερώτημα που τίθεται είναι, βάσει ποιας “λογικής” ο κάθε οδηγός του ΚΤΕΛ μπορεί να επιλέγει ανεξέλεγκτος το δρομολόγιο που επιθυμεί και όχι αυτό που είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει προκειμένου να εξυπηρετούνται οι πολίτες.

Τι συμβαίνει στις περιπτώσεις που κάποιοι οδηγοί επιδεικνύουν ασυνέπεια ταλαιπωρώντας τους επιβάτες; Ποιος δίνει το… δικαίωμα σε ορισμένους οδηγούς του ΚΤΕΛ Πρέβεζας να αυθαιρετούν σε βάρος των επιβατών αλλά και της οικονομίας μιας περιοχής η οποία ζει από τον τουρισμό;

Είναι σαφές ότι η διοίκηση του ΚΤΕΛ Πρέβεζας οφείλει να διερευνήσει το όλο θέμα αλλά και το εάν παρόμοιο περιστατικό έχει ξανασυμβεί, να επιβάλλει ποινές όπου πρέπει και παράλληλα να ζητήσει έμπρακτη συγνώμη από τους πολίτες που καταταλαιπωρήθηκαν το μεσημέρι της Κυριακής.

Παράλληλα δε να κάνει σαφές προς όλους τους οδηγούς ΚΤΕΛ να τηρούν απαρέγκλιτα και όχι κατά το δοκούν τα δρομολόγια που έχουν σχεδιαστεί για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

 

Κώστας Τσαπάκης

Tomanifesto.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here