Ο Δήμος Πάργας ανταποκρινόμενος άμεσα στις ανάγκες που επιτάσσει η αντιμετώπιση της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης του COVID-19, εντατικοποιεί τις προσπάθειές του για να διευκολύνει τους πολίτες στις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του, έτσι ώστε να μην απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε αυτές.

Με μια μεγάλη σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί τους προηγούμενους μήνες και καλύπτουν την πλειοψηφία των υπηρεσιών του Δήμου, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετείται απλά, γρήγορα, απ΄ όπου βρίσκεται, κερδίζοντας χρόνο, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και προστατεύοντας την υγεία του όπως και την υγεία των εργαζομένων.

Εξόφληση Λογαριασμών

Ο Δήμος Πάργας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών προσφέρει την δυνατότητα εξόφλησης των οφειλών μέσω:

  • Του νέου ολοκληρωμένου περιβάλλοντος εξόφλησης λογαριασμών που αποτελεί υποσύστημα του portal Smart Parga, για τους υπόχρεους οφειλών προς τον Δήμο Πάργας (με όφειλες στο ΑΦΜ του υπόχρεου), όπου υπάρχει η δυνατότητα προβολής ιστορικού πληρωμών, καθώς και η δυνατότητα εξόφλησης τους με χρήση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας. Παρουσίαση εγγραφής και χρήσης Ηλεκτρονικών Πληρωμών Smart Parga
  • Την παροχή της δυνατότητας ηλεκτρονικών πληρωμών στους δημότες μέσω κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής RFxxxxxxxxxx. Για την καλύτερη εξοικείωση των δημοτών δημιουργήθηκαν οδηγίες για τις υπηρεσίες web bankig των τεσσάρων μεγαλύτερων τραπεζών της χώρας.  Παρουσίαση Τρόπου εξόφλησης λογαριασμών μέσω web banking
  • Την δημιουργία πάγιας εντολής σε τράπεζα μέσω κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής RFxxxxxxxxxx. Ο κωδικός πάγιας εντολής είναι διαθέσιμος στον εκάστοτε λογαριασμό.

 

Εξυπηρέτηση από τα Κ.Ε.Π. με ηλεκτρονικό τρόπο.

Ο Δήμος Πάργας συμμετέχει στο πρόγραμμα myKEPlive που δίνει την δυνατότητα στους δημότες να εξυπηρετούνται από τα Κ.Ε.Π. με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω βιντεοκλήσης.

Η Υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο mykeplive.gov.gr

Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

  1. Πληροφόρηση- Αίτηση
  2. Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
  3. Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
  4. Εξυπηρέτηση από το Δήμο

Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet.

Κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

kanalakinews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here